LaughingClover6

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

mitt minne till titanic 1912

Av Malin "marinu" Wennergren - 22 april 2012 01:43

Jag har förbättrad min Titanic i minecraft, dena gång med musik, min röst som en inspelning..

(det var min första video då jag använde min egna röst, jag är en aning skakis i rösten musiken gjorde mig nästan gråtfärdig. men jag lade upp videon ändå!)


Jag hoppas att ni kommer tycka om videon, även om min röst är en aning hackig.... Ni som lägger upp eran första video där ni använder eran egna röst, tveka inte med att lägga upp den.. så länge som man kan höra vad man berättar så gör det inget om man är lite hackig..... Jag tvekade ibörjan pga min röst, men jag lade upp den..... änså länge så är det ingen som har klagat på min röst i videon ;) dom har tyckt att den är bra :P


lite snabb fakta om Titanic:      sjönk: 1912-14-4 02:20. Korigerade med ett isberg. hon kunde hålla sig flytande med fyra sektioner fyllda med vatten, men när hon korigerade med isberget så gick det hål 1 6 stycken sektioner som gjorde så hon mötte sitt öde. det var 2200 människor ombord och det var 1500 människor som omkom! Hon vägde: 22000 ton, ett helt ton mer än vad Mauretania  vägde.. Hon hade två systrar: olympic som blev ett hotell och Britanic som ligger nere på havets botten! en orsak till att det var så många som omkom var att det fanns inte tillrekligt med livbåtar, hon hade 20 stycken när hon egentligen skulle ha 62 stycken. Men dom som skulle skapa Titanic bråkade om detta, den ena ville ha alla 62 stycken för säkerheten medans hans bror ville ha 20 stycken för att det skulle se snyggt ut....... så min fråga är: om det hade funnits flera livbåtar hade det varit minde männi9skor som dog, hade det varit flera som överlevde???


LYCKA TILL!!!!








 
 
Magnus

Magnus

18 september 2012 10:16

Du borde uppdatera lite oftare, spelar både BF-BC2, Fable 3 och Minecraft och skulle va kul om du skrev lite mera .. :)

http://alvup.blogspot.se

Malin "marinu" Wennergren

5 december 2012 13:44

Hej!
jag jobbar mede att få fram fable. ska få ihop från det första till fable 3... så uppdatering är på väg!!

 
Mikael

Mikael

30 november 2012 09:53

Tjena, vilken snygg blogg du har!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael

http://forum.modekampanj.com

Malin "marinu" Wennergren

6 december 2012 12:50

Hejsan! tack för att du tycker att min blogg är snygg!

på dena blogg handlar den bara om spel och inget annat. jag har en annan blogg där jag skriver om konst, inredning och fotografering. Om du vill så får du kolla in : thedragonmollenart.bloggplatsen.se på den sidan skulle jag kunna lägga in ett modeforum. för att hjälpa dig och min blogg. kram malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin "marinu" Wennergren - 27 augusti 2013 15:31

fixade till en video på youitube.   Det  var min fösrta, så måste erkänna om att den blev inte bra :P   la till min gametag: LaughingClover6 på xbox 360   sedan så fixade jag till med ljud och några roliga komentarer/pratbubblor.   ...

Av Malin "marinu" Wennergren - 14 augusti 2013 21:29

    ja vad är en härlig match?   Det kan man undra.. kanske är det en härlig match när man får många kills och att man blir bäst i sin squad. det är en anledning till att det kan vara en härlig matc.   Det som hände mig var att jag hamnad...

Bf3

Av Malin "marinu" Wennergren - 6 augusti 2013 15:29

  1. står man för nära eller går igenom elden blir man skadad. ( jag upptäckte det genom ett misstag när jag smög mig på en fiende och sedan blev dödad av att jag stog i elden)   2. Man kan hålla andan när man ska sickta på någon/något. Men hål...

Av Malin "marinu" Wennergren - 5 augusti 2013 21:06

    nu när man har haft ett uppehåll ifrån bloggandet så är det dags att börja uppdatera igen.   snart kommer det komma ett Battlefield 4 och då passar jag på med att skriva om Battlefield 3.   (jag har inte spelat det så ofta eftersom ...

Av Malin "marinu" Wennergren - 11 december 2012 12:33


  Av alla lego spelen som jag har provat på så var Lord of the ring min favorit! Man har tagit dialoger och scener ifrån filmerna och satt ihop till ett spel. Karaktärerna ser ut som dom gör i filmerna och har samma röster. Spelet har en...

google translate

Presentation


Jag är en Gamer Girl, jag spelar en hel del spel på mitt Xbox 360, pc och DS.

jag skapade denna blogg för att jag ville visa att jag är en Gamer Girl, kommer lägga upp men massa tips, guider mm om olika spel.

Twitter

Kategorier

Xbox 360

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

annat

reklam


Ovido - Quiz & Flashcards