LaughingClover6

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

inte långt kvar ;)

Av Malin "marinu" Wennergren - 3 oktober 2011 10:49

den 30/9 ---> 10/10 kommer man kunna spela beta versionen av Battlefield 3 både till xbox 360 och till dator!


det är inte långt kvar tills spelet släpps i europa, det släpptes i dom andra delen av världen för ett mycket bra tag sedan. vi i europa måste alltid vänta längst med att få kunna spela dom bästa och roliga spelen.


JAG TYCKER ATT DETTA ÄR FEL, FÖR VI I EUROPA MÅSTE ALLTID FÅ VÄNTA ETT BRA TAG LÄNGRE ÄN VAD DOM ANDRA LÄNDERNA BEHÖVER! JAG TYCKER ATT DETTA SKA ÄNDRAS, ATT ALLA LÄNDER SKA KUNNA FÅ UT SPELEN SAMTIDIGT!!!!


men om jag ska berätta lite mera om själva Battlefield 3:


1. det är en underbar grafik i spelet, mera verkligt än vad dom andra känns.

2. man kan lägga sig ner med ett vapen, mycket bra om man kör med sniper ;)

3.  när man hoppar över ett staket eller något annat hinder så ser man gubben ta tag med ena handen och sedan slänger över benen. och man får höra ett härligt ljud när kläderna glider mot marken/hindret ;) mycket fin känsla!

4. när man knivar någon så sticker man inte bara in kniven i nacken, utan nu när man ska kniva så tar man tag i nacken av personen så dom tittar mot dig och knivar i nacken ;)


Betan är gratis att ladda ner och tar inte mycket på minnet, så vill ni testa så ladda hem det och börja spela muliplayer. så ser ni vad jag menar med punkterna som jag har skrivit om!!!!


jag kan säga så här att jag har förbokat Battlefield 3, gjorde det redan för några månader sedan ;) jag ser fram emot av att få kunna säta mig framför mitt xbox och börja spela battlefield 3, men jag kommer inte sluta spela battlefield bad company 2 ( aldrig att jag kommer sluta spela det!)

 
 
EMMAS!

EMMAS!

6 oktober 2011 16:15

Hej :D var gärna med i min tävling där du kan vinna tandblekning värde 599kr! :) länk: http://perssoneemma.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-tandblekningsprodukt.html#comment

ber om ursäkt om du inte gillar sånnahär kommentarer!

http://perssoneemma.blogg.se

 
E M M E L L Y

E M M E L L Y

8 oktober 2011 00:02

Ja sjukt illa att vi i Sverige alltid ska få vänta hur länge som helst ... :/

http://emmellys.blogg.se

Malin "marinu" Wennergren

14 oktober 2011 17:32

det är det verkligen, tycker att systemet på det ska ändras till att vi i europa får spelen samtidigt som i amerika tex. tack för din komentar och att du har kollat i min blogg ;)

 
XOXO

XOXO

15 oktober 2011 11:55

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på
http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-fredag-1.html#comment

Du kan också var med och tävla om dagens outift här på
http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-outfit-fredag.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

http://laakinoiise.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin "marinu" Wennergren - 27 augusti 2013 15:31

fixade till en video på youitube.   Det  var min fösrta, så måste erkänna om att den blev inte bra :P   la till min gametag: LaughingClover6 på xbox 360   sedan så fixade jag till med ljud och några roliga komentarer/pratbubblor.   ...

Av Malin "marinu" Wennergren - 14 augusti 2013 21:29

    ja vad är en härlig match?   Det kan man undra.. kanske är det en härlig match när man får många kills och att man blir bäst i sin squad. det är en anledning till att det kan vara en härlig matc.   Det som hände mig var att jag hamnad...

Bf3

Av Malin "marinu" Wennergren - 6 augusti 2013 15:29

  1. står man för nära eller går igenom elden blir man skadad. ( jag upptäckte det genom ett misstag när jag smög mig på en fiende och sedan blev dödad av att jag stog i elden)   2. Man kan hålla andan när man ska sickta på någon/något. Men hål...

Av Malin "marinu" Wennergren - 5 augusti 2013 21:06

    nu när man har haft ett uppehåll ifrån bloggandet så är det dags att börja uppdatera igen.   snart kommer det komma ett Battlefield 4 och då passar jag på med att skriva om Battlefield 3.   (jag har inte spelat det så ofta eftersom ...

Av Malin "marinu" Wennergren - 11 december 2012 12:33


  Av alla lego spelen som jag har provat på så var Lord of the ring min favorit! Man har tagit dialoger och scener ifrån filmerna och satt ihop till ett spel. Karaktärerna ser ut som dom gör i filmerna och har samma röster. Spelet har en...

google translate

Presentation


Jag är en Gamer Girl, jag spelar en hel del spel på mitt Xbox 360, pc och DS.

jag skapade denna blogg för att jag ville visa att jag är en Gamer Girl, kommer lägga upp men massa tips, guider mm om olika spel.

Twitter

Kategorier

Xbox 360

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

annat

reklam


Ovido - Quiz & Flashcards