LaughingClover6

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

när du spelar BFBC2!

Av Malin "marinu" Wennergren - 30 december 2011 16:05



 


Nu när det finns Battlefield 3 och spela så finns det inte så många som spelar Battlefield Bad Company 2 nu för tiden.


ibland när man spelar så kan det vara 2 mot 1, 1 mot 1 och ibland så kan det vara 5 mot 7 osv.


(ett tips när det gäller 2 mot 1 och 1 mot 1, så spela ändå. det är inte lika roligt och det är inte lika spännade och spela när det är så få, men så småningom kommer det in flera som spelar. Sedan så har det hjälpt mig att låsa upp nya vapen, gått upp från level 9 till 13 på två dagar när det har varit så få som spelar.)


Sedan så har det hjälpt mig att hitta bättre på banorna, och det har lärt mig att inte stanna i skuggorna och gömma sig hela tiden som jag gjorde i början när jag spelade. Nu så är jag i fronten hela tiden. smyger mig på fienden och knivar/skjuter HS med min pistol osv.  Som sagt så är det inte lika roligt när det är så få som spelar, men vad spelar det för roll igentligen. (jag är inte den som är ute efter achiments hela tiden, men jag blir alltid glad när jag får några. men jag blir ännu gladare över att jag låser upp nya vapen. 


(Igår när jag spelade så gick det riktigt bra för mig! Det var en bana med en massa skog som man springer igenom. eftersom att det inte var så många som spelade så kunde jag lätt läsa av vart fienden satt. Jag kunde lätt lista ut hur dom tänkte. (jag var attacker) så den matchen gick riktigt bra för mitt lag, men man kom aldrig från den första basen när det inte var så många som spelade. Men det kom in fler som spelade under tiden som gick. det slutade att vi vann den striden så när jag var deffender så kom jag ihåg vart fienden satt under den förra matchen så jag hömde mig i skogen nära fiendens front och väntade in. Jag låste upp två vapen och flera andra saker under den matchen.) Det som jag försöker säga är: Älskar ni att spela, så vad spelr det för någon roll om det är få personer i matchen!! 


(ett allmänt tips: DET FINNS PERSONER SOM ÄR MED I MATCHERNA, BARA FÖR ATT JÄVLAS. DOM DÖDAR SINA EGNA HEL TIDEN OCH TROR ATT DOM ÄR BÄST! DET ÄR VÄLDIGT ENKELT OCH KOLLA OM DET FINNS SÅNNA PERSONER I DITT LAG GENOM ATT KOLLA

  POÄNGLISTAN. HAR DOM MER ÄN 100 MINUS POÄNG SÅ, LYCKA TILL OCH VAR PÅ ER VAKT!!!!) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin "marinu" Wennergren - 27 augusti 2013 15:31

fixade till en video på youitube.   Det  var min fösrta, så måste erkänna om att den blev inte bra :P   la till min gametag: LaughingClover6 på xbox 360   sedan så fixade jag till med ljud och några roliga komentarer/pratbubblor.   ...

Av Malin "marinu" Wennergren - 14 augusti 2013 21:29

    ja vad är en härlig match?   Det kan man undra.. kanske är det en härlig match när man får många kills och att man blir bäst i sin squad. det är en anledning till att det kan vara en härlig matc.   Det som hände mig var att jag hamnad...

Bf3

Av Malin "marinu" Wennergren - 6 augusti 2013 15:29

  1. står man för nära eller går igenom elden blir man skadad. ( jag upptäckte det genom ett misstag när jag smög mig på en fiende och sedan blev dödad av att jag stog i elden)   2. Man kan hålla andan när man ska sickta på någon/något. Men hål...

Av Malin "marinu" Wennergren - 5 augusti 2013 21:06

    nu när man har haft ett uppehåll ifrån bloggandet så är det dags att börja uppdatera igen.   snart kommer det komma ett Battlefield 4 och då passar jag på med att skriva om Battlefield 3.   (jag har inte spelat det så ofta eftersom ...

Av Malin "marinu" Wennergren - 11 december 2012 12:33


  Av alla lego spelen som jag har provat på så var Lord of the ring min favorit! Man har tagit dialoger och scener ifrån filmerna och satt ihop till ett spel. Karaktärerna ser ut som dom gör i filmerna och har samma röster. Spelet har en...

google translate

Presentation


Jag är en Gamer Girl, jag spelar en hel del spel på mitt Xbox 360, pc och DS.

jag skapade denna blogg för att jag ville visa att jag är en Gamer Girl, kommer lägga upp men massa tips, guider mm om olika spel.

Twitter

Kategorier

Xbox 360

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

annat

reklam


Ovido - Quiz & Flashcards